maandag 26 mei 2008

boos

ben daar net boos geworden op me vriend. Hij had zijn fiets 5min lopen van thuis vergeten en was niet even terug gelopen voor zijn fiets. Dat hij zijn fiets was vergeten vond ik niet erg. Als hij naar Radbout gaat loopt hij altijd. Nee ik was boos omdat hij zijn probleem niet op losde. Naar 2 minuten praten er achter kwam dat er meer niet gedaan was wat wel beloofd was. Ik weet dat hij makkelijk dingen vergeet en ergens niks aan kan doen, maar soms word ik dan nog steeds boos om. Nu moet je rekening er mee houden dat mijn lichaam niet zo heel veel energie heeft op dit moment en mogelijk zal het nooit meer 100 procent terug komen. Hoe graag ik hem ook wil helpen en zijn hadje ergens wil vast houden dat gaat niet. Hopelijk komt dit goed in de toekomst, want hij is zo lief.

Geen opmerkingen: