woensdag 18 juni 2008

fibermail

sinds een tijdje doe ik aan fibermail. Het zijn postkaarten gemaakt van stof.

Ik heb er al een aantal gemaakt en een aantal ontvangen. De aller eerste kaart die ik kreeg was deze. De maker van deze kaart heeft me aan het "fibermailen "gezet. Ze stond op een beurs en ik was helemaal weg van haar boek vol met fibermail kaarten.

Ik heb voor haar natuurlijk ook een kaart gemaakt. Van oude projecten en knopen kwam dit te voorschijn. Nog steeds ben ik blij met het resultaat.

Deze kaart met de letter F heb ik gemaakt voor een lid van de fibermail groep. We sturen nu elke maand een kaart met een letter. De letter G kaart heb ik al bijna af.

Van een ander lid van de fibermail groep kreeg ik deze letter F kaart terug. Er staan allemaal kleine fietsen op. Hij is echt super mooi.

Naast de kaarten van het alfabet zijn er nog andere thema's. Zo was er een thema muziek. De foto's van mijn gemaakte kaarten ben ik kwijt hopelijk krijg ik ze binnekort van de ontvangers gemaild. Wel heb ik foto's van door mij ontvangen kaarten.

Naast de groep doen ook andere mensen aan fibermail. Zo kreeg ik deze kaart op de mat.

Nu maar hopen dat ik meer adressen vind om te ruilen , want het is zo verslavend.


Geen opmerkingen: