dinsdag 3 juni 2008

poezenquilt.

vandaag erg brak opgestaan. Na een uurtje recht op zitten en ontbijt was er nog steeds geen vooruitgang. Balen maar er zat niks anders op dan weer terug het bed in. Spot-spot (de zwarte kat hier in huis) volgde me vrolijk. Ze wist wat er ging gebeuren en vond dat het haar beurt was om op me te liggen terwijl ik zou proberen nog wat te slapen. Het gespin begon al toen ik plat lag en mevrouw maar met haar neus onder me hand duwen van aai me dan. Na wat uurtjes extra rust voelde ik me toch al stukken beter. Toen kwam het besluit om me quilt aan de dames op te dragen. In plaats van 3 bedden worden het er dus 2. Er is hier nog een derde kat. Ze heet mien en is een logee. Stichting zwerfkat in nood vond haar en een paar andere katten op een nare plaats. Nu is ze hier en gaat met de dag vooruit. Alleen nu nog een huisje voor haar vinden.hier is een foto van madam. Ze kan ook heel lief kijken , maar was in het begin vooral bang. Ze speelt het lieft onder ons bed met een knal geel draadje wol of ze likt me hand schoon. Knuffellen vind ze ook geen enkel probleem. Weet je een plekje mail me gerust. konijn82@yahoo.com

Geen opmerkingen: