maandag 9 juni 2008

slaap te kort, hoofd te klein en te veel ideeën

het is nu 1:48. Ik zou moeten slapen, maar dat lukt niet. Mijn hoofd zat vol ideeën en het is warm. Mien is weg naar een nieuw huisje. Haar kopje mis ik nu wel. Morgen komt een nieuw zorgen kindje. Ze heet onix en is zwart. Niesziekte was het probleem en nu heeft ze alleen nog een verstopte neus. Alleen de pleegmoeder van haar heeft het er moeilijk mee om haar medicijnen te geven. Ze gaat ook nog op vakantie, dus het is echt beter voor de poes dat ze hier komt logeren. Ik zal snel een foto plaatsen.
Dan ben ik nog bezig met TWEE quilts. Eentje word een droomdeken en de ander is voor een familie lid dat ook erg ziek is. Het enige wat me nu weerhous om verder te werken is het ontbreken van ongebleekte katoen. Woensdag ga ik naar de markt om heel wat meters te halen. Hier onder zet ik wat foto's van de dekens samen met de katten.





Mien





1 opmerking:

Margeeth zei

Wat een leuke quiltjes, Nynke.
En vertel eens, hoe zit dat met die katten, run jij een soort opvang voor zielige poezen?