woensdag 2 juli 2008

verbouwen

Me hele huis is een bende. Oke de slaapkamer is er aan ontkomen. Ik ook met mijn verbouw plannen voor de keuken. Het was wel nodig maar dat het zo zou uitpakken was ik even vergeten. overmorgen komt de loodgieter kijken en volgende week denk ik uit de rotzooi te kunnen komen.


De rotzooi heeft wel een voordeel ik krijg er de opruim kriebels van en voor even heb ik geen problemen om dingen weg te gooien.


De katten vinden het absoluut geen probleem. Ze klimmen en springen er op los. Even kijken een stapel dozen , Misschien kan ik daar omhoog klimmen. Zijn mijn nagels scherp. Kan ik ergens veilig landen. Welke kant is het beste. Hup je nagels in het karton en klimmen maar.
Deze witte kat genaamd spook weet als de beste hoe je moet klimmen. Ze vind haar kont warmen op me laptop ook fijn. Of als ze vind dat ze te weinig aandacht krijgt springt ze gerust op me toetsenbord.

Geen opmerkingen: