vrijdag 11 juli 2008

verfen

een kleine updatete van me leventje hier in maastricht.

vandaag gehoort dat ik de komende 6 weken nog niet aan werken moet en mag denken. Nu maar het hoofd op vakantie zetten. Wat gaat het worden , een rondje nederland of als nog finland. We zien het wel een ding is zeker dat we het rustig aan gaan doen en genieten van alle tijd. Dit jaar word vakantie echt vakantie. Geen verhuizing,verbouwing,operatie of ander zwaar werk. Ik kijk er echt na uit om 3 weken met me vriend dingen te doen en vooral te relaxen.
Hij heeft het wel verdiend na de laatste maanden met mij en me buien te leven.


afgelopen week lekker aan het kliederen geweest met verf en stof . Het resultaat is echt geweldig.


Ik heb met mij zel afgesproken om eerst me trui af te maken voor dat ik aan deze quilt ga beginnen. Mijn doel is om eerst even wat ufo's weg te werken.

Geen opmerkingen: